Hmm



Det känns konstigt att vara hemma när man känner sig helt frisk. Men läkarens order var att stanna hemma minst ett dygn. Idag känns det bättre, men det är inte helt bra. Hur som helst så känner jag mig frisk och därför har jag tänkt fixa i lägenheten en timme eller två. Senare kommer Maria förbi med barnen och jag ska fixa fika att ta med ut.

Det är i sådana här lägen min kaffekokare är perfekt. Min kaffekokare har liksom två termosar där kaffet kommer i och det är bara att sätta på ett lock och ta med sig dricktermosarna ut. Förutom kaffe så blir det frallor med Västerbottenost och annat gott. Bullar och kakor har jag också lyckats köpa, jag har faktiskt en hel del i lägenheten nu.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0