Helgen



Hela helgen har ägnats åt födelsedagsfirande! Igår var vi och hälsade på mormor som fyllde år, hon verkade pigg och glad. Därefter var det dags att fira Filippa. Hon fick en heldag på Liseberg av mig och Evelina. Idag har vi firat Lukas! Det blir mycket firande hela maj och juni...

Idag har jag även hunnit med att åka till IKEA, handla på Coop och fixat en del i lägenheten. Inflyttningsönskelistan uppdateras titt som tätt (för den som är intresserad). På IKEA köpte jag bland annat två lampor och jag hittade en del som jag kommer att önska mig.

Imorgon är det jobb igen! Vi har planering och ska hem till en på jobbet! På onsdag slutar jag tidigt och då hoppas jag att det händer något kul. På fredag har jag tagit ledigt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0