Uppdatering



Måndag:

Skrev på kontrakt på lägenheten inne i stan. Sedan blev det pizza hemma hos Martin.

Tisdag:

Var hemma hos Maria med familj. Klara skrattade högt åt mig, så söt! Vann ett Vera Wang kit...

Onsdag:


Har varit och mätt i lägenheten...Ska antagligen på möte på fredag! Mycket att fixa nu med kontrakt, möten, lån, överlåtelse, packning, allt man ska köpa (tapeter o.s.v.), försäkringar hit och dit m.m. m.m. Nu ska jag ta något att äta! Ska försöka att hinna blogga lite mer idag. Har flera inlägg på G! Recept på mina cupcakes, ett inlägg om nya smycken från Cocoo och sedan tänkte jag skriva om lägenheten, saker jag ska köpa till den och saker jag önskar mig till den.


image253

Kommentarer
Postat av: Maria

GRATTIS! Både till lägenheten och vinsten :-)

2008-03-13 @ 09:17:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0