Suckar högt



För en månad sedan beställde jag ett armband från Betties Galleria. "Hon" trodde att hon hade lagt undan ett armband till mig, men det hade hon inte och nu är dom slutsålda. Idag läste jag på min systers blogg och såg att hon hade fått hem ett och hon beställde efter mig. Jag hittar inget liknande någonstans och jag kommer tycka det är så snyggt när hon har det på sig. Varför händer sådant alltid mig, varför?!

Sedan nästa tisdag har jag lovat sedan länge att sitta barnvakt åt min andra systers barn Klara och Lukas. Det ser jag fram emot! Men, tror ni inte då att det är en massa andra saker som händer då. Vi skulle ha möte på jobbet från 16.00-17.30, men nu har dom ändrat det till 16.00-19.00. Jag vet inte än om det gäller alla, men det verkar så. Jobbigt när saker krockar tycker jag! Dessutom är det visning på två 1,5 lägenheter i det området där jag vill bo. Allt det här är så typiskt och det känns om det ofta händer mig. Nej, nu ska jag sluta att blogga om mina bekymmer...Ingen vill väl läsa om sådant?!



image176



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0