Soffor



Igår var vi som sagt iväg och tittade på saker till lägenheten. Jag köpte barbord, barstolar, micro och en dammsugare. Vi tittade även på soffor, men jag kan inte bestämma mig. Helst av allt hade jag velat ha en i beige (lattefärg), men det kommer bli fläckar med en gång, så det får bli en i svart. Det andra problemet är om jag ska ha divan eller en lös del som man kan flytta runt. Med den delen kan man välja om man vill ha den som divan eller om den ska stå löst. Den med riktig divan är snyggare, men kanske inte lika praktisk. Nu ska jag börja packa lite snart...Vad skulle ni välja?















Kommentarer
Postat av: Evelina

Den översta är ju gör snygg!

2008-03-16 @ 16:27:23
URL: http://vanillacream.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0