Money money



Sitter och räknar på hur mycket jag ska amortera på lånet, men det verkar inte bli mycket. Allt är så dyrt! Många bäckar små...Hyra, betalning av lånet, livsmedel, kläder, sport/fritid, hygien, förbrukningsvaror, möbler, telefon/tv/tidningar, lunch, fackavgifter, resekostnader, parkering, övriga försäkringar och kostnader till mediciner m.m. m.m.

Sedan köpte jag barbord, barstolar, micro och dammsugare igår. Det är inte gratis! Jag måste även köpa ny soffa (antagligen), soffbord, förvaringsskåp, mattor, tapeter, bänkskivor, köksprylar m.m. m.m.

Nej, nu ska jag försöka att packa lite. Sedan hoppas jag att nästa vecka med sena dagar, möten och planeringar går fort, så jag får njuta av lite påskledigt. Vad ska ni göra i påsk?



image288



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0