Jag vann!



För ett tag sedan skrev jag att jag vann ett kit från Vera Wang. Vinsten innehöll en Vera Wang Princess parfym och ett Vera Wang Princess body butter. Idag öppnade jag förpackningarna och jag blev inte besviken. Vera Wang Princess body butter luktar himmelskt och jag kommer garanterat använda det i vår. Parfymen kommer nog till användning den med! I vanliga fall använder jag dock Lacoste (Touch of pink) och Escadas sommardoft. Vilken parfym använder ni?


image328

Bara det bästa är bra nog åt en prinsessa. Vera Wangs doftserie Princess är inspirerad av dagens orädda, lekfulla och självständiga kvinna. Vi ger tre läsare chansen att kamma hem varsit kit bestående av Princess 30 ml edt och Velvety Body Butter 150 ml, värde 690 kronor. Doften är en skir, fruktig blomsterkomposition som är rik på vanilj och med ett överflöd av exotiska blommor och saftiga frukter.



Kommentarer
Postat av: yazmina

glad påsk! :)

2008-03-21 @ 15:00:20
URL: http://yazmina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0