Inflyttningsönskelista



Den här inflyttningslistan kommer att fyllas på efter hand och ni kan hitta den under rubriken Inredning. Än en gång skriver jag att glas av alla slag (dricksglas, vinglas, champagneglas, likörglas, drinkglas, shotglas, konjaksglas, ölglas) har jag redan och mer kommer nog inte få plats. Samma gäller muggar, tallrikar och annat porslin.

Inflyttningsönskelista

  • Pengar är alltid välkommet
  • En brödrost (Mer information kommer)
  • Salt- och pepparkar (Mer information kommer)
  • En skål med flera fack (Fråga mamma hon vet vad jag menar)
  • Hårtork - Har sett en svart Fly & Dry för 169 kr (www.obhnordica.se)
Övrigt

  • En karaff (Mer information kommer)
  • Baksaker (Mer information kommer)
  • Tvättkasse med olika grader, Åhléns
  • Våffeljärn (Finns en svart billig på Net On Net)
  • En sådan pajform jag gav till Evelina, fast med blåbär

IKEA

  • Maxiklocka (stor) 399 kr
  • Vinställ att ha på väggen (fyra flaskor) 89 kr
  • Stora glasburkar (en till mjöl och en till socker) 39 kr st
Nytt

  • Nyhet Sagaform - Tex Mex Tacofat (299 kr) nu 249 kr hos Cervera (Vill gärna ha)


image287

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0