Inflyttningsönskelista (Uppdaterad)



Den här inflyttningslistan kommer att fyllas på efter hand (den är nu uppdaterad) och ni kan hitta den under rubriken Inredning. Än en gång skriver jag att glas av alla slag (dricksglas, vinglas, champagneglas, likörglas, drinkglas, shotglas, konjaksglas, ölglas) har jag redan och mer kommer nog inte få plats. Samma gäller muggar, tallrikar och annat porslin. Det som är överstruket har jag redan! Jag vet även andra saker jag vill ha (men som jag inte vet om jag får plats med), så det här får ni nöja er med så länge.



Inflyttningsönskelista

  • Pengar är alltid välkommet
  • Salt- och pepparkar (Snygga och hållbara) T.ex. Chilli
  • En skål med flera fack (Fråga mamma hon vet vad jag menar)
  • En brödrost (Den från Chilliserien, den finns på REA i flera butiker)
  • En brödrost (Fler alternativ kommer att dyka upp, då den ovan är dyr)
  • Hårtork - Har sett en svart Fly & Dry för 169 kr till exempel (www.obhnordica.se)
Övrigt

  • Bunkar (Att ha när man bakar) Har sett snygga i olika storlekar (lime) på Coop Bäckebol
  • Tvättkasse med olika grader, Åhléns
  • Våffeljärn (Finns en svart billig på Net On Net)
  • En sådan pajform jag gav till Evelina, fast med blåbär
  • En karaff (Finns en snygg och billig; Svepa på IKEA för 19 kr)
IKEA

  • Maxiklocka (stor) 399 kr
  • Stora glasburkar (en till mjöl och en till socker) 39 kr st
  • Vinställ att ha på väggen (fyra flaskor) 89 kr
Nytt

  • Nyhet Sagaform - Tex Mex Tacofat - Att ha tillbehören i (Nu 249 kr hos Cervera)
  • Någon rolig bakform (Nordic Ware)
  • Muffinsform - Duka (Se Inredning)


image388

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0