IKEA



Idag har det varit en riktig "dagen före jobb dag". Jag har hunnit med att packa lite och sedan åkte jag och Maria till IKEA en stund. Jag köpte lite kökssaker till lägenheten och hittade en del som kommer dyka upp på min Inflyttningsönskelista under rubriken Inredning. Efteråt åt vi middag hemma hos mamma & pappa. Jakob, Lukas och Klara var med där, trevligt! Nu blir det antagligen bara att slappa (fast jag ska försöka packa lite till). Vi ska snart kolla på Greys Anatomy avsnittet från i onsdags. Uppdatering kommer senare! Kommentera gärna i bloggen så länge!


image355

Äppleklyftare från IKEA (rekommenderas till den som tycker om äpplen).



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0