Ger bort parfymer



Eftersom jag ska flytta så håller jag samtidigt på att rensa ut, bland annat bland alla kläder, papper och även parfymer. En del kläder är snygga (men som jag ändå inte använder) och då åker dom till klädåtervinningen och liknande. Parfymer har jag massor av, även fast jag nästan bara använder mina favoriter; Lacoste (Touch of pink) och Escadas sommardofter. Det var väldigt nära att jag nyss slängde en Armani parfym, men jag kom på andra tankar. Hittils har mamma fått två parfymer och jag tror jag ska ge bort någon mer. Skönt att bli av med en del! Men varför är det så svårt att slänga (ge bort) kläder egentligen?!



image371



Kommentarer
Postat av: Emm&kläär

trevlig blogg. :D
samtyck dina åsikter i vår blogg gärna!
svara gärna på frågan om vem som är roligast av Björn Gustafsson eller Robert Gustavsson :D

2008-03-25 @ 18:53:01
URL: http://detroligaihaschh.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0