Gå ner i vikt



Nu är det många som börjar tänka på "Beach 2008" och vill gå ner i vikt. Jag är rätt nöjd med min kropp för tillfället, men jag vill gärna få lite snyggare (synligare) muskler inför sommaren. Jag tänker äta som vanligt, men försöka att röra på mig lite mer. Några turer till gymmet blir det med! Sedan läste jag faktiskt att det finns fällor som kan bidra till att man inte går ner i vikt. Vad tror ni om det här?



  • För lite sömn (Vi bränner 65 % av kaloriterna när vi sover) - Men sov inte längre på helgerna för det. Ta en snabb promenad istället! Försök att få minst 7 timmars sömn varje natt - Rutiner är bra!
  • Medicin/Ålder/Gener/Miljögifter?!
  • Sköldkörtelrubbning...



image181



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0