Drömtydning



Jag kommer ihåg några drömmar jag ofta drömde när jag var liten. En dröm handlade om att jag hittade pengar som jag plockade upp och dom tog aldrig slut. En annan dröm handlade om att jag kunde flyga. En annan dröm jag kommer ihåg är en mardröm och den hadlade om att jag höll på att tappa alla mina tänder. I veckan fick jag hem en tidning där det står om hur man ska tolka sina drömmar. Det är faktiskt ganska intressant! Vad brukar ni drömma?



Tolka dina drömmar

  • Falla - Handlar om en för hård press
  • Tappa tänder - Det kommer en positiv förändring
  • Jagad - Kan visa på att drömmaren är utsatt för mycket stress under dagen



Kommentarer
Postat av: Evelina

jag drömde att jag hittade massa pengar som aldrig tog slut...häromdagen! syrran

2008-03-05 @ 20:39:21
URL: http://vanillacream.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0