Äntligen



Efter flera försök har jag äntligen lyckats logga in på min blogg. Men, det verkar vara något som inte stämmer! Uppdatering av inflyttningsönskelistan och nya kort får vänta. Men här ska ni i alla fall få en uppdatering från min vardag.

Idag verkade det som jag skulle få gå en timme och en kvart tidigare av "The Boss", men det blev till slut bara en kvart...Sedan började bilen krångla på vägen hem...

Efter jobbet åkte jag en sväng till Backaplan (Gina Tricot hade ej öppnat ännu) och därefter hem till Maria. Hon bjöd på fika och hade gjort en supergod paj (som jag bara måste testa att baka själv). Klara skrattade högt och var på riktigt bra humör trots att hon inte mådde bra. Krya på dig mini! Lukas var lika charmig som vanligt (du får komma hit snart och äta puffar...).

Vi fick även reda på att det hade blivit något fel på min tidningsprenumeration och att nummer 3 och 4 redan hade skickats till mig (jag har inte fått dom). Men självklart fixade Maria det, tack syrran!

Sedan jag kom hem så har jag betalat räkningar och gjort lite jobbsaker. Nu blir det snart kvällsmat och sedan ska jag försöka att hinna packa lite innan det är dags för Lost på tv. Vad ser ni på tv ikväll?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0