Uppdatering



I onsdags passade jag som sagt Klara. Efteråt bjöd Maria på en otroligt god italiensk panna cotta glass. Den rekommenderas! Senare på kvällen gick jag, Evelina och Jessica och tränade. Det blev ungefär en timmes träning på gymmet med bl.a. styrketräning. Tordde jag skulle ha träningsvärk igår, men det hade jag inte.

På jobbet hade vi sommarfest igår och det var lyckat. Chefen bjöd på jordgubbstårta och alla barnen kom och gav mig bullar...Det blev ett antal bullar om man säger så...

Efter jobbet åkte jag hem och fixade i lägenheten! Senare på kvällen bjöd pappa hem mig och där blev det räkmacka, öl och jordgubbar i massor. Jag sov över och nu sitter jag här och funderar på vad jag ska göra. Det finns massor, gäller bara att ta tag i det.

Senare blir det grillning hemma hos Martin! Jag tänkte ta med mig några flaskor vin. Solen skiner, så det blir nog en lyckad dag. Kommentera gärna i bloggen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0