Nationaldagen



Igår var det Sveriges nationaldag och det "firade" vi med grillning i solen hos Martin & Jessica. Vädret var kanon, vi solade, spelade kubb och åt och drack gott. Trevligt sällskap och god mat är aldrig fel! Tack för igår!

Idag vaknade jag redan halv nio! Först hade jag tänkt åka iväg till Backaplan, men det har inte blivit av ännu. En sväng till Apoteket hade behövts, då det känns som jag håller på att få en allergichock. Jag brukar inte känna av min allergi så mycket, men igår och idag kliar ögonen som jag vet inte vad. Jag brukar ju inte känna av min allergi. Märkligt!

Just nu håller jag på att planera inför inflyttningsfesten. Det får bli 27 eller 29 juni, då det verkar vara dom enda dagarna kvar i juni då ingen har något planerat?! Ni får gärna kommentera här vilken dag som passar. Vad ska man då ha för mat?! Färskpotatissallad?! Krämig pastasallad?! Kycklinggrillspett?! Foccaccia?! Cupcakes?! Återstår att se...Ska försöka att lägga till lite fler saker på min önskelista med! Igår hämtade jag mina Tex Mex skålar från Santa Maria/Sagaform och ett likadant Tex Mex fat från Cervera hade ju inte varit fel. Eller en sådan där träbricka till skålarna. Hmm!



Kommentarer
Postat av: Evelina

29 tror jag blir bäst för oss ändå

2008-06-08 @ 14:48:15
Postat av: Maria

Oss spelar det nog ingen roll vilken av dagarna...

2008-06-08 @ 20:55:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0