Inflyttningsfest



Tack alla som var här idag! Hoppas vi ses innan Kroatien...

Nu har jag äntligen städat färdigt och tänkte börja packa lite. Det blev pasta och pastasallad kvar i massor, så nu blir det pasta veckan ut.

Jag är helnöjd med inflyttningspresenterna; Tex Mex fat från Maria med familj, muffinsform från mamma & pappa (som dessutom även gett mig micro, dammsugare, kastruller och vinställ), en rosa skål och karaff från Martin med familj och en rosa skål från Evelina & Lippe.

Ikväll blir det fotboll, men nu måste jag ta tag i packandet. I veckan blir det att leta efter en ny bikini, tvätta, städa, packa, träffa alla, köpa saker till resan m.m. m.m. m.m.



Kommentarer
Postat av: Natalia

heja på spanien ikväll då!:)

2008-06-29 @ 18:01:34
URL: http://nataliavelasquez.blogg.se/
Postat av: Maria

Tack själv för em nysig eftermiddag med god mat! Du har det såå fint i lägenheten! Kram Maria m fam

2008-06-29 @ 21:02:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0