Tisdag



Sommarledigheten börjar närma sig, vilket ska bli väldigt skönt. Jag har varit förskyld hela veckan och hoppas att det ger med sig. Jag känner mig ganska bra nu förutom att jag är hes, men det kanske beror på jobbet...

Jag har fått en hel del presenter på jobbet bl.a. Choklad i massor (lyxig choklad), exotiska frukter, glassogram, kaffe, te,  kaffekopp, en skål, en picknickfilt, marmelad och en blomma. Kul att få presenter och dessutom känner man sig uppskattad.

Idag hade jag tänkt att åka till Backaplan med Evelina, men hon trodde att vi inte hade bestämt någon dag, utan var redan där med Jessica. Jag känner inte för att åka dit själv nu och imorgon ska jag stortvätta. På torsdag slutar jag sent...Nu blir det istället att packa, gå igenom kläder, åka och köpa tidningar (till resan), tanka bilen, laga krämig pasta och köttfärsgratäng (av all pasta som blev över), färga håret och lite annat smått och gott.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0