Ny frisyr



Så, då har man varit och klippt sig. Det blev ungefär som vanligt; lite kortare, uppklippt och fixa till luggen. Vad jag än gör med mitt hår så känns det alltid mer eller mindre slitet. Så idag köpte jag faktiskt en en produkt hos frisören; Kérastase Reflection Chroma Riche. Egentligen har jag inte råd att unna mig sådana saker, men å andra sidan vill jag inte se ut som ett troll i håret heller. Den luktar förresten himmelskt gott! Jag blev rätt nöjd med håret, men det blir nog ännu bättre när man har fixat det själv första gången. Nej, nu ska jag planera vad jag ska göra resten av dagen. Kommentera gärna bloggen!




Kommentarer
Postat av: Maria

Du blev jättesnygg i håret tycker jag! Tack för idag! Kram syrran!

2008-07-31 @ 23:42:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0