Kroatien



Om några timmar är jag i Split, overkligt! Jag har tittat på en 7-dygnsprognos som skriver att det är 30 ° och delvis molnigt. Det känns helt ok, då man har hört att det varit uppemot 40 ° senaste veckan. Jag klarar inte av den värmen! Det verkar som det kommer att vara runt 30 ° nästa vecka, eventuellt kan det komma någon regnskur. Det känns också ok, eftersom man inte orkar gå runt i affärerna när det är för varmt. Förra året gick vi inte till Split 3 någon gång pga vädret. Jag hoppas att det blir ok väder här hemma med, men jag hoppas att man är brunare än alla här hemma när man kommer hem igen...Nu åker vi snart och jag kommer att sakna alla här hemma.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0