Tråkiga torsdag...eller inte



Torsdag är nog den dag på veckan som jag tycker minst om. Dels för att jag oftast jobbar från 08.00-17.30 då...Men idag var det en riktig bra torsdag. Jag kunde gå från jobbet halv fem och det händer aldrig annars. Sedan kom min syster Maria förbi med busiga Lukas och söta Klara. Det är alltid trevligt!

Imorgon slutar jag halv ett, det är min tidiga fredag och det känns underbart. Jag ska vara på jobbet halv sju imorgon, men det är det värt när man slutar så tidigt. Jag och Evelina ska nog åka och handla och sedan får vi se vad som händer.

I helgen lovar jag att blogga mer, bland annat kommer det ett inlägg om nya smycken från Cocoo, missa inte det! På lördag ska jag klippa mig och sedan är jag sugen på lite shopping. Melodifestivalen blir det nog med! På söndag hoppas jag få träffa syskonen med familjer. Återstår att se! Sedan blir det nog lite lägenhetssökande...Vad ska ni göra i helgen?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0