Svarta listan



Jag blev överlycklig över att ha hittat en billig kopia av CC SKYE armbandet hos Betties Galleria. Jag gjorde en beställning för flera veckor sedan, men beställningen har ej kommit (för Bamboo örhängena jag beställde var försenade). Det har jag överseende med! Men igår fick jag ett mejl där det stod att armbandet var slut. Så snart något är slutsålt, så ska det stå det! Men, jag tror inte att det är problemet...Eftersom mina örhängen inte fanns, så har Betties Galleria helt enkelt inte lagt undan mitt armband, så nu har väl någon annat fått det. För annars hade det väl inte tagit flera veckor att skriva att det var slutsålt?! Kompenseras jag inte, så är det både första och sista gången jag beställer därifrån. Riktigt besviken blev jag! Någon annan som har beställt därifrån?


image168

Tipsa mig och var jag kan hitta något liknande till ett bra pris!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0