Strawberry



Idag gick jag upp klockan 08.00 Hade ställt klockan på 08.30 eftersom jag skulle klippa mig 10.00. Men jag vaknade innan klockan ringde och det var ju skönt. Det är som jag är inställd på att vakna en stund innan klockan ringer, för så brukar det vara på vardagarna med. Oftast vaknar jag fem minuter innan och då vill jag gärna somna om, då är snooze knappen bra att ha.

Hur som helst så var jag och klippte mig. Jag tycker att det blev för kort, även nu efter att jag har fixat det själv. Men det slitna är borta och frisören sa att jag såg riktig trendig ut, så jag får väl nöja mig med det...

Nu tänkte jag ta ett mellanmål och sedan ska jag fixa med en del saker. Mer bloggande blir det senare! En sådan här hade inte varit fel till mellanmålet, eller vad säger ni?!



image84



Kommentarer
Postat av: Lia Florenz

gott:D

2008-02-23 @ 12:18:14
URL: http://mydearbylia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0