Ny vecka



Så, då var det ny vecka igen då! Idag hade vi maskerad på jobbet och det var roligt. Mitt rosa hår var väldigt populärt och bilder kommer i veckan. Jag glömde kameran på jobbet idag, men håll ut!

I fredags blev jag väldigt besviken! Jag hade tänkt gå på visning på en 2:a här i närheten, men jag fick reda på att lånelöftet inte riktigt skulle räcka till. Anledningen till att jag blev besviken var att kärringen på banken räknade med kostnader som jag inte har, men hon vägrade ta bort dessa. Bl.a. så har jag inga lunchkostnader eftersom det ingår på mitt jobb. Dessutom hade hon räknat med över tusen kronor i månaden på arbetsresor och om jag flyttar så kommer jag antagligen köpa kort hos Västtrafik. Ett 90-dagars kort (som räcker i tre månader) kostar 830 kr, det blir mindre än 300 kr i månaden. Förutom det hade hon räknat med andra avgifter som jag inte har, suck!

Det har varit väldigt få lägenheter ute nu den senaste tiden, men idag hittade jag en som jag vill gå och titta på. En som mitt lånelöfte antagligen skulle klara av. Det är en etta med sovalkov i The Blue City image131

Egentligen hade jag velat ha en 2:a, men dom kostar ca. 800 000 och uppåt i det området jag vill bo i, så det är väl bara att glömma. Men en etta med sovalkov är inte fel det heller, eller vad tror ni?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0