Musse Pigg



Så var det söndag nu igen! Nästa vecka ser jag inte fram emot! Jag är sen två dagar och mellan två dagar + att vi har studiedag på tisdag med lång föreläsning och grupparbete...

Men imorgon ska vi i alla fall ha maskerad på jobbet och det ska bli kul. Jag och Rebecka håller i det och vi har köpt in saker till maskeraden. Det blir bål (med iskuber), godis,salta pinnar, dekorationer och bra musik. Vi hittade det rosa håret och jag ska klä ut mig till stjärna. Bilder kommer!

Idag har jag och Evelina varit iväg på en kort shoppingtur. Letade efter någon bra produkt till mitt nyklippta hår, men hittade ingen bra. Sedan hade jag kvar presentkortet på Wilma, så idag köpte jag en Musse Pigg tee i den lite coolare varianten. Vad tycker ni?



image117



Bild lånad av Evelina!



Kommentarer
Postat av: Andrea

Frän! :-)

2008-02-24 @ 14:08:14
URL: http://leapea.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0