Maskerad



Nu har jag fått en del saker gjorda! Sitter och funderar på hur jag ska klä ut mig på maskeraden...Från början var det tänkt att jag skulle ha en rosa peruk (men som nu verkar vara spårlöst borta) tillsammans med stora svarta solglasögon och en outfit som liknar en stjärnas. Men, nu verkar det alltså som jag får tänka om. Jag var inne på Buttericks hemsida och hittade bl.a. hattar i olika former, peruker i flera färger och coola ögonmasker. Men, när jag väl hade hittat detta såg jag att dom stänger 15.00 idag och imorgon söndag har dom inte öppet. Så var det med det! Toys och BR hade heller inget! Någon som har något förslag på vad man kan vara eller hitta något?



image88



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0