Lista



Bästa årstid? Sommaren
Kan du laga mat? Jajjemän
Kaffe eller te? Kaffe med mjölk
Vad är du stolt över? Mitt körkort
Var vill du resa just nu? Till ett spa
Vad tittar du på tv? Prison Break (längtar)
Hur många barn vill du ha/har du? 2-3 vill jag ha
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Absolut
Vilket är ditt favoritplagg? Jackan från MQ, se längre ner
Vad beställer du när du fikar? En chokladboll är aldrig fel
Spara eller slösa? Är bra på att spara men köper det jag vill ha
Vad dricker du på förfesten? Tequila, för att komma i rätt stämning
Vad lyssnar du på just nu? Datorns surrande, ska nog sätta på lite musik
Är du piercad/tatuerad? Har piercing i naveln och funderar på en tatuering...
Vad skulle du göra om du vann mycket pengar? Skämma bort mig själv och mina nära



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0