Helgen bara försvinner...



I fredags slutade jag sent, trodde jag kunde gå halv fem men det blev en halvtimme senare. Jag kom hem sent, var trött och det hände inte mycket mer den dagen.

Idag sov jag ut för en gångs skull, åt ordentlig frukost, tog en lång dusch och gjorde body scrub och sedan visade det sig att halva dagen redan hade gått.

Jag har fått gjort en del saker idag ändå (städat, tvättat, lagat mat), men inget kul direkt. Kanske att det får bli en shoppingtur imorgon innan alla kommer hit...Återstår att se! Hade velat åka till Gina Tricot (min favoritaffär) och spana in lite vårkläder. Det var längesen!

Nu ska jag snart sluta blogga, ta en cider och värma upp inför Melodifestivalen. Det känns som det inte är något att ha, men alla pratar om det på jobbet, så det blir att titta på det ändå. Vilka tror ni går till final?



image27



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0