Mellandagsrea



Jag hatar att trängas med folk, stå i långa köer o.s.v. Dessutom hittar jag ALLTID saker jag har köpt för ordinarie pris på rean och då blir man ju riktigt sur. Så idag blev det ingen shopping i klädaffärerna, men jag och E tog en sväng till Bäckebol och sedan Lindex på Eriksberg (där det nästan inte var något folk). På Bäckebol hittade vi ett par vinterstövlar till halva priset som vi köpte och på Lindex köpte jag ett armband jag spanat in länge, ett nagellack och ett intensivkur till håret. Jag är nöjd och dessutom slapp jag se alla kläder som jag köpt på H&M och Gina Tricot för halva priset. Eftermiddagen avslutades hos Maria (som hade det riktigt julfint hemma) med att jag köpte pizza/kebab till alla. Tack för idag systrarna!




Kommentarer
Postat av: Maria

Tack själv syrran! Gott & trevligt!!!

2008-12-26 @ 20:18:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0