Julkänsla



Julkänslorna kommer och går...På Liseberg förra tisdagen fanns det julkänslor så det räckte och blev över och när barnen på jobbet kommer med julklappar då värmer det i hjärtat. I övrigt är det så stressigt just nu så jag har faktiskt inte den rätta julkänslan ännu...Men, jag hoppas att den infinner sig i helgen. Lite snö hade ju inte skadat! Imorgon ska personalen ha julklappsbyte och dessutom ska jag ta med mig julklappar till mina kollegor. Av barnen har jag fått följande (mycket mer än tidigare jular); Julservetter, pepparkakskola, lyxig choklad, choklad med nötter, värmeljushållare, en helmysig tygtomte och en påse med choklad. Uppskattas!



Bilder från Liseberg (Maria jag lovar att skicka bilderna när mer tid finns)























© www.borninthe80s.blogg.se ©



Kommentarer
Postat av: Maria

Fina bilder! Jag kopierade från bloggen; hoppas det var ok?? (så du behöver ej skicka)! Kram!

2008-12-18 @ 19:15:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0