Jag måste ha varit snäll i år...



Jag måste ha varit snäll i år eller i alla fall gjort ett bra jobb, för jag (vi) har fått massor av paket på jobbet. Hur kul som helst! Jag hade så många påsar att bära hem idag att jag till och med glömde en på jobbet. Detta har vi i alla fall fått; Julservetter, Lindt chokladpåse, mintcrips, Lindt chokladkartong i guld, en julkruka med julblomma i, en supersöt ljusgrupp på guldfat med kanelstänger på, en supersöt julgrupp med blommor och en trisslott, pepparkakskola, Belgisk choklad, choklad med nötter, champagne (tro det eller ej), en modern värmeljushållare, ljus, en tygtomte och ännu en chokladpåse...



Här ska ni få en glimt på några av sakerna...





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0