40-50 julklappar



Kan det stämma?! Det gör det nog när man tänker på alla julklappar till barnen och dessutom syskonen, mamma & pappa, släkt & vänner, jobbet o.s.v. Har några kvar, så lika bra att göra klart dom sista nu. Sedan gör man ju tusen saker mellan varje paket...Imorgon skulle jag ha jobbat 08.00-17.00, men det blir 09.00-16.00 och sedan är jag ledig fram till 7 januari. Efter jobbet imorgon och på tisdag vill jag bara njuta av att vara ledig och få in dom riktiga julkänslorna. Kanske göra lite julgodis eller något. Nu hoppas jag att alla mår bra på julafton och jag ser verkligen fram emot den stora dagen; Vara tillsammans med alla nära & kära, äta mammas fantastiska julbord, mysa med syskonbarnen framför Kalle Anka, julklappsutdelningen och sedan att bara mysa kvällen lång med allt som hör till...







Kommentarer
Postat av: Maria

Ser också fram mot julafton! Nu står granen klädd här, så vi har fått fin julstämning! Kram!

2008-12-21 @ 21:29:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0