Vad tar tiden vägen?!



Ännu en helg som bara har försvunnit...Var tar tiden vägen egentligen?



Idag var en helt ok dag på jobbet, förutom min inskolning som kunde ha gått något bättre. Hoppas att det gör det imorgon!



Efter jobbet hämtade jag upp Evelina och körde henne hem. Senare bjöd jag Martin med familj på tacos och det var väldigt trevligt. Fick reda på att pappa hade skadat sig på jobbet, vilket var mindre kul att höra. Verkar ändå som han hade tur i oturen, det kunde ha gått mycket värre. Stackars pappa!



Nu kom jag hem för en stund sedan och har bara gått igenom mina mail. Två filmer är på väg hem till mig, filmkväll någon?! Tycker verkligen ni ska testa detta: http://www.gratisgen.se/?ref=87146



Jag ska skriva mer om detta så att ni innebär var det är för något. Men gå in på den här sidan så länge och anmäl er. Sedan ska ni välja ett erbjudande för antingen 1 poäng eller 0,5 poäng + 0,5 poäng. Mitt tips är att prova Lovefilm gratis en månad. Sedan ska man värva några vänner och får då en gratis pryl. Låter för bra för att vara sant, men det är verkligt.



Har gått in på min H&M för att se om det går att ändra beställningen, men det står packning pågår hela tiden. Verkar konstigt! Antingen har dom skickat kläderna eller inte. Packningen kan ju inte ta flera dagar?!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0