Spontanbesök



Martin, Jessica, Filippa och Fanny kom på spontanbesök. Jag var i tvättstugan när dom kom, så det var tur att Martin ringde. Jag uppskattar verkligen att det kommer någon på besök, inte alltid kul att sitta hemma ensam hemma på kvällarna. Det som var lite "typiskt" var att jag hade tvättdag (jag tvättar ju verkligen inte ofta). Så när dom kom in låg en stor hög med kläder på golvet som jag skulle tvätta (lite pinsamt...) och dessutom fick jag leta fram några bullar i frysen. Jag brukar ändå ha en del hemma, men jag fick ju bl.a. slänga osten häromdan. Jag hoppas i alla fall att ni gör fler sådana här spontanbesök och även planerade besök, kul med sällskap. Nu ska jag vika tvätt, ta något litet att äta och varva ner framför tv:n.

I helgen hade jag velat åka till Ullared, men det blir nog inte så...Kanske blir det barnpassning, bestämmer mig imorgon...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0