Sista dagen på semestern



Sorgligt! Det är sista dagen på semestern och det känns verkligen trist. Idag har jag varit med mamma och hälsat på mormor. Hon verkade riktigt trött och hon blev så ledsen när vi berättade om Aina...Stackars lilla mormor!

Efter besöket åkte vi en sväng till Backaplan. Jag fick köpt en tröja för 50 kr (en likadan fast i en annan färg som jag redan har, som tidigare kostat 179 kr). Jag köpte även saker till mitt ansvarsområde på jobbet och ett par "jobbskor".

Nu sitter jag hemma hos M & P och snart är det söndagsmiddag. Det blir säkert trevlig som vanligt! Jag funderar på om jag ska förbereda min inskolning eller ej...Orkar inte...

Jag förstår inte var alla semesterdagar har tagit vägen?! Visst var jag ju sjuk, men det har gått otoligt fort. Jag får försöka att hitta på en massa kul, så att hösten inte känns så mörk och trist med bara jobb och dåligt väder. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0