Den lönar sig att klaga när något är fel



Jag tycker egentligen inte alls om att klaga när något är fel, men ibland lönar det sig faktiskt. Exempel:

  • Jag beställde ett rosa armband från Betties Galleria som helt plötsligt var "slut". Några veckor senare fick min tvillingsyster ett precis likadant armband, fastän hon beställde senare än mig (Varför använder du det inte syrran?!). Hur som helst så fick jag ett par Bamboo örhängen gratis.
  • Jag beställde en klänning från H&M som ena stunden fanns på lagret och i nästa inte. Till slut fick jag min klänning hemskickad utan fraktkostnad och en ursäkt från H&M. Tycker dom kunde betala hela kalaset men men...
  • Jag handlar alltid med Shop Express på Coop och den senaste tiden har det alltid varit problem med apparaterna man scannar varorna med. Då fick jag ett mejl och en ursäkt från självaste chefen. Lite värdekuponger hade inte skadad men men...
  • Idag fick jag några kuponger från Mc Donald´s eftersom det blivit fel flera gånger när jag handlat hos dom.



Har ni klagat när något blivit fel och i så fall fick ni något?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0