Då var allt som vanligt igen



Idag var första jobbdagen efter semestern för mig. Allt kändes precis som vanligt när jag steg in genom dörrarna. Det känns som man har varit borta en helg! Vår nya chef bjöd dock på lunch på golfkrogen och det uppskattades.

Imorgon öppnar jag klockan 07.00 och jag vet inte hur jag ska orka mig upp?! Dessutom har jag inskolning imorgon och jag hoppas att allt går bra. Jag vill inte börja terminen med "jobbiga barn".

Så imorgon kommer rummen fyllas av barnens skratt och visst ska det bli kul att se dom igen. Säkert kommer dom att tycka om vårt nya akvarium...

Just nu känner jag mig väldigt trött! Jag ska förbereda inskolningen lite, sedan blir det nog bara att fixa något att äta och sätta sig i soffan framför tv:n. Regnet öser ner och det känns tyvärr som hösten är på ingång. Kan man inte spola tillbaka tiden?!



Kommentarer
Postat av: Maria

Segt att gå upp så tidigt; hoppas det går bra! Kram syrran

2008-08-04 @ 19:19:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0