Vår i Göteborg



Jag tror våren äntligen är här för att stanna i Göteborg. Varför?! I veckan åt jag dom första jordgubbarna för i år och dom smakade sommar...Idag har jag varit ute nästan hela dagen och tro det eller ej lite färg fick jag allt. Vi åt även årets (min) första lunch ute. Maria & Jakob bjöd på grekiska grillspett med tzatzikisås som tack för hjälpen med barnpassningen. Det var uppskattat! Därefter tog vi en promenad vid vattnet och solen lyste, härligt! Det blev även fika ute och Martin & Jessica kom förbi med barnen. En riktig trevlig dag! En glass ute i solen hade ju inte suttit fel och dagen är ju faktiskt inte slut ännu...




Kommentarer
Postat av: Malin

fin blogg komentera gärna i min blogg ! ;)

2008-04-19 @ 16:42:09
URL: http://malinalms.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0