Uppdatering



Uppdateringen av min blogg har varit riktig dålig den senaste tiden och det beror främst på att Internet på min egna dator inte har fungerat på över en vecka. Även jobbet och flytten till den nya lägenheten tar mycket tid.

Hur som helst så kommer en liten uppdatering här och tyvärr blir det inga bilder då jag inte sitter vid min egna dator.

Idga slutade jag tidigt och jag har varit och handlat. Det är verkligen konstigt väder här i Göteborg! Jag började 07.00 idag och fick skrapa bilen (riktigt kallt var det)! På jobbet däremot var vi ute och då sken solen, det var så att man kunde ta av sig jackan och jag kände vårkänslor. Men, efter att vi hade varit och handlat började det ösregna och hagla och den grå vardagen var/är åter tillbaka här i Göteborg...

Något som gjorde mig glad i alla fall var att en exakt sådan lägenhet som jag har köpt var uppe i 605 000 kr på en budgivning igår (jag gav 500 000 kr för min). En annan gick för 525 000 och det var före budgivning. Imorgon kommer det hit en kille som ska tapetsera min lägenhet! Hoppas det blir snyggt gjort!

Nu ska jag rensa bland resten av kläderna! Sedan finns det lite smått & gott att packa kvar...Rebecka ville att jag skulle följa med till Gina Tricot men jag avstår. Det är farligt för plånboken! Jag var där både i fredags och i söndags...Behöver jag säga mer?!

Nej, nu ska jag avsluta det här inlägget! Ps. En liten ändring på Inflyttningsönskelistan har gjorts!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0