Uppdatering



Jag har varit dålig på att uppdatera bloggen i veckan och det har sina orsaker; Internetproblem, mycket på jobbet och mycket hemma (med flytten). Här kommer i alla fall en liten uppdatering...

Det är min sena vecka och det innebär sena dagar på jobbet. Dessutom har jag haft flera utvecklingssamtal! Igår var min tidiga dag och då visade jag Maria lägenheten och sedan packade jag en del och rensade bland alla saker.

Idag ordnade jag så att jag kan sluta lite tidigare imorgon. Det är jag värd efter den här veckan! Just nu sitter jag och betalar räkningar (dom blir bara fler och fler...) och så går jag igenom mina mail. Fick ett erbjudande om en kampanj från Buzzador som jag hoppas att jag kommer med på. Vad har ni för er?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0