Shopping



Jag erkänner; Jag har varit och shoppat! Men hur lätt är det att inte åka iväg när Maria säger att nya Gina Tricot (min favoritbutik) öppnar idag och dessutom har erbjudanden. Hur som helst så har jag inte shoppat där på hela året...Jag försöker att inte köpa så mycket kläder nu när jag ska flytta. Men, hur som helst så var butiken jättestor och jag ville ha säkert minst tio saker. Till slut blev det en militärgrön oversize skjorta och en tunika för 50 kr. Dessutom fick jag med en Gina Tricot väska på köpet.

Det som jag störde mig på och som verkligen irriterade mig var tjejen som var i kassan. Det var nog hennes första dag och hon hade absolut ingen kassavana (förstår varför dom oftast söker någon med kassavana). När jag hade betalat märkte jag att det inte stämde! Ena plagget hade hon tagit mer för och det andra mindre för. Men, jag hade betalat för mycket (och det hatar jag). Jag gick tillbaka och hon höll på i vad som kändes evigheter. Sedan när det var klart (det var väldigt varmt på grund av allt folk) så kändes det lite bättre. Jag tittade på kvittot och upptäckte igen att det var fel, fast den här gången handlade det inte om någon hundralapp, så jag struntade i det. Jag fick ju ändå tunikan för 50 kr (erbjudande) och en väska på köpet. Min vanliga otur! Ska försöka att lägga in bilder!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0