Helgen



Uppdatering...

I fredags efter att jag hade varit på Gina Tricot så blev det att hämta Fanny & Filippa på dagis. Det var uppskattat! Senare på kvällen kom alla hit, trevligt!

Igår (lördag) åkte jag och mamma till IKEA och köpte saker till lägenheten. Därefter åkte vi till Coop, en sväng till lägenheten och sedan bjöd mamma mig på kinamat. Mums! Efter det var det dags att åka och passa Klara & Lukas. Det gick bra och Lukas var verkligen jättego och glad. Klara saknade mamma, men det gick rätt bra ändå. Ska försöka att lägga in fler bilder snart!

Idag har vi varit på Backaplan (igen). Jag köpte gardiner bland annat! Nu ska jag ta och packa/rensa här hemma! Ikväll blir det en lugn kväll då jag börjar klockan 07.00 imorgon. Hur har eran helg varit?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0