Våffeldagen


Har inte blivit mycket bloggande det senaste...Fullt upp på jobbet hela tiden...På min tidiga måndag nästa vecka har vi utvecklingssamtal till halv nio, sedan väntar planering (med redovisning av kursen), en ny inskolning och fackmöte.

Har gått och haft ont i kroppen i drygt två veckor och det försvinner inte. Är inte förkyld eller sjuk på något annat sätt, men det känns som det är en infektion som inte bryter ut. Ger det veckan ut annars får jag kolla upp det.

I helgen var jag och storasyster i Ullared. Vi hade en helmysig dag och hade tur då det var rätt lite folk. Fick köpt alla förbrukningsvaror, kläder (Baggy jeans i kortare modell, två vårlinnen med nitar och en oversize topp), inredningsprylar (varav en cool klocka som jag tyvärr fick betala dubbelt för, en vas som går i samma mönster som tapeten och fina stenar). Det fanns också väggord men det jag ville ha var slut. Köpte även snygga Cupcakes formar, några presenter till barnen, påskägg, påsksaker och sådana muggar som gick sönder här hemma. Helnöjd med dagen, tack Maria.

I lördags blev det en tur till Lindex där jag köpte nya jeans (rätt mörka med tighta ben), spontanfika med storebror och familj och lite matlagning/vin på kvällen. Tandoorikyckling, mums vad gott.

Imorgon är det våffeldagen och vi ska käka våfflor på jobbet...Tidig fredag och det behövs känner jag (är helt slut och imorgon jobbar jag sent). Ska ni äta våfflor?







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0