En liten pik...



att jag uppdaterar dåligt...

Kan jag hålla med om!

Förra veckan var det mycket jobb (planering på min tidiga dag). På fredagen gick jag och en massa personer från jobbet på After Work och det var supertrevligt. Trubadur, Happy Hour öl, drinkar (Passion P och Vodka Redbull), mat, prat med kollegor o.s.v. Riktigt skoj hade vi och för en gångs skull var det inte bara tjejer.

I helgen har det inte hänt så mycket annars (var rätt seg efter att ha kommit hem sent på fredagen); VILA-utförsäljning, middag hos mamma och träffat grannen en stund.

Förra veckan bjöd jag mina kollegor på Paprika och det uppskattades. Idag hade min andra kollega med sig paj och bjöd på. Kanongott! Vilken känsla att få känna sig mätt på jobbet.

Igår var Maria, Lukas och Klara här en stund. Fika och utelek, mysigt! Imorgon ska jag på kurs (slutar klockan 21.00 inne i stan - Järntorget). Har ont i hela kroppen och får hoppas det försvinner tills imorgon. Äntligen har det börjat en hel del på TV och så missar jag Grey´s imorgon...Blä! Stamrenoveringen verkar vara över men nu ska hissen renoveras snart. Tjohooo!



Hade med kameran på AW men tog inte ett enda kort...

Riktigt tråkigt då det var många på jobbet med som man börjat umgås med;

Reb, Linda, Andreas, Fredrik och alla andra på jobbet och fritids







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0