Uppdatering



Igår blev det en tidig kväll! Började läsa "Det ska bli ett sant nöje att döda dig". Precis när jag krypit ner i sängen och stängt ögonen börjar jag höra skrik och bråk. Jag hör skrik, dunsar och någon som säger lägg av. Lät som någon blev misshandlad. Riktigt obehagligt! Kunde inte lokalisera var ljudet kom ifrån men det var inte någon av grannarna på min våning iaf. Vad ska man göra i en sådan situation? Hade det varit någon granne i samma trappuppgång hade jag ringt på men nu kunde jag inte ens höra om det var uppe eller nere. Fy vad hemskt...

Lyckades somna till slut! Min tidiga dag...Åkte till läkaren för att hämta ett recept. Sedan blev det presentköp på Inside Home. Två jättefina ljuslyktor med budskap. Finns så mycket fint där; Muggar, ljushängare, väggord...

Efteråt har jag "bara" varit hemma och städat och bakat bröd. Blev en Foccaccia idag! Nästa gång blir det Dinkelbrödet. Imorgon jobbar jag sent...Jag och R ska iaf försöka boka upp presentkorten imorgon...





♥ Cult Design ♥



Kommentarer
Postat av: Maria

Ljusstaken ser jättefin ut!

2010-01-29 @ 19:05:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0