TGIF



Thank god it´s friday!

Hela veckan har barnens näsor runnit på dagis (har torkat, torkat, torkat) och igår kväll började jag känna mig förskyld. Så blev det med men det kunde varit värre. Hittar inte min nässpray dock...

Idag slutade jag ett och jag har "bara" varit hemma och pysslat. Beställt tid hos läkaren (för att hämta ut recept), dammat här hemma och fixat...Fick min lönespec idag och dom har dragit för mycket pengar...alltid är det något...

Nu är det äntligen helg iaf och jag har inga direkta planer. Eventuellt har vi pratat om bio. Har varit så mycket det senaste så det är skönt att ta helgen som den kommer.

Köpa upp presentkorten hade inte varit fel! Sedan ska jag och Rebecka boka upp våra presentboxar, eventuellt blir det massage och vi ska göra vad det nu blir tillsammans. Nej, nu orkar jag inte skriva mer, trevlig kväll.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0