Segare än segast



Idag var det typ 30 grader inne på jobbet trots avstängda element och öppna fönster överallt. Helt sjukt! Då föredrar jag hellre kylan...Då kan man iaf ta på sig. Har ont i huvudet och känner mig allmänt hängig/trött/förkyld. Ska laga ihop lite pasta med räkor (idag igen ja) med paprika/chili creme fraiche och dill. Min absoluta favorit just nu! Blir mycket hemlagat då maten på jobbet inte går ner och p är iväg och jobbar och jag inte blir bortskämd med mat. Finns inget på tv så kryper antagligen ner under en filt i soffan och börjar läsa Magdalena Graafs bok. Hoppas på att somna tidigt då jag börjar tidigt imorgon. Så seg idag men har ändå haft kul på jobbet med mina underbara kollegor.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0