Ändrade planer...



...hela helgen blev det ändrade planer...

Idag blev det som planerat iaf; Maria och barnen kom hit på fika och utelek. Fick en fin blomma (tack) och barnen var på bra humör. Mysigt med besök! Tack för idag mosters busungar!

Nu ska jag ta något att äta (lutar åt stuvade makaroner) då det dröjer flera timmar innan tjejkvällen med tacos och drinkar. Ska bli kul!

Har plockat ner en del julsaker redan, men ska vänta med det sista ett tag till (julstjärnan, tomtarna och gardinerna). Nästa projekt blir att måla lister, skaffa en ram till min förstoring och om man får drömma; Duschvägg...

Här kommer min önskelista...Några saker finns det allt kvar som man vill ha...Kläder är ju alltid kul att få nya även om man har en del. Helt otroligt hur mycket fina kläder det finns, det är ju farligt ;)



Min önskelista

Pengar $
Kläder (Vila, Only, Object)
Svart cardigan XS/S H&M - 299 kr (Se bild)
Svart Tessie Top S/M (knappar) Gina Tricot - 149 kr
Armband (Se bild - Finns hos Mandel och VILA - Allum)
Svart Silky Biker Jacket Strl 38 (Kolla hemsidan för bild) Gina Tricot - 299 kr
Presentkort Mandel, Gina Tricot, Inside Home (Där jag har sett en del jag vill ha)
Digital fotoram (Ingen avancerad och dyr - Det ska gå att föra över bilder från datorn)









Silky Biker Jacket



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0