Helgen...



Vet inte riktigt vad jag ska skriva om helgen...både denna helgen och förra var rätt händelselös...Har inte känt mig helt hundra, går runt och är hängig/småförkyld hela tiden.

I torsdag och fredags slutade jag sent...Blev medbjuden på AW men tackade nej då det endast var killar som skulle gå. Blev hembjuden till grannen på lite äpplepaj istället.

I lördags åkte jag och mamma och handlade på Coop. Hittade superfina möbler på EM med (som jag naturligtvis vill ha). Sedan blev det pizza på Cera (supergott) och segande framför Melodifestivalen (tro det eller ej...).

Idag blev det en sväng till Backaplan för att kolla presentkorten. Hittade dock inget! Blev en tunika från Cubus dock...Var faktiskt ett bra tag sedan jag köpte något till mig själv förutom mat då.

Känner mig trött och seg! E ska ha bilen i veckan och än en gång kan jag inte förstå hur bussförbindelserna fungerar...Inte kul att åka hemifrån drygt trekvart innan när jobbet ligger ca. 10 minuter bort...

Tror det får bli en tripp till Ullared snart då jag faktiskt har slut på allt sådant som är bra att köpa där; Tvättmedel, sköljmedel, rengöring, schampo, plastpåsar, strumpor o.s.v.

Hela eftermiddagen har ägnats åt att försöka installera det trådlösa bredbandet (igen). Det går inte och nu ger jag upp...Måste lösa detta på något sätt då databordet SKA BORT. Nu ska jag varva ner och läsa lite...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0