Fotografering



Imorgon är det fotografering! Jag är orolig för att håret ska lägga sig åt alla håll som det har gjort den här veckan. Det lär bli stressigt med alla nya barn, men jag hoppas att man blir ok på bilden i alla fall. Idag fick vi vara med på skolans fotografering och detta visste vi inte om innan. Kul att ha jobbjackan på sig...Hittils har jag blivit helt ok på alla kort med barnen men riktigt dålig på personalkortet och dom enskilda korten. Jättekul är det att personalkortet hänger i korridoren och att alla ser det varje dag. Håller tummarna för att det blir bra i år. Jag har inte riktigt bestämt mig vad jag ska ha på mig men det lutar åt en rosa skjorta och svarta leggings. Man ska ju kunna jobba i kläderna hela dagen med. Vad tror ni?







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0